Procedura depunere reclamatii

Procedura de depunere a reclamatiilor

• Modalitatile prin care clientii pot depune o reclamatie pentru serviciul de internet Global City Net sunt:
• telefonic la numarul – 0726.914.493
• in scris, pe email, la adresa support@gcn.ro
• in scris, prin posta, la adresa: Bvd Bucurestii Noi, nr 138, Sect 1, Bucuresti.
• Departamentul de Relatii cu Clientii este insarcinat cu primirea, inregistrarea si comunicarea raspunsului la reclamatiile pentru serviciul de internet. Adresa departamentului este: Bvd Bucurestii Noi, nr 138, Sect 1, Bucuresti. Programul de lucru al departamentului este : luni – vineri 08.00 – 22.00, sambata- duminica 09:00-19:00
• Termenul maxim pentru solutionarea unei reclamatii este de 2 zile lucratoare de la data receptionarii acesteia. Acest termen poate fi depasit in situatii care nu tin de responsabilitatea Global City Net – situatii de forta majora, avarii generale generate de acte de vandalism a caror remediere necesita un numar mai mare de zile de interventie , etc..
• In cazul in care reclamatia nu poate fi solutionata in termenul maxim asumat mai sus, clientul va fi contactat telefonic de catre Departamentul de Relatii cu Clientii Global City Net. Clientul va fi informat despre stadiul solutionarii reclamatiei si termenul final estimativ.

Contract GCN


arrow
0770787678
comercial@gcn.ro

Lasa-ne telefonul tau si te vom suna noi!